02 July 2013

Wallbanger by Alice Clayton

Wallbanger



Caroline Reynolds has a fantastic new apartment in San Francisco, a KitchenAid mixer, and no O (and we’re not talking Oprah here, folks). She has a flourishing design career, an office overlooking the bay, a killer zucchini bread recipe, and no O. She has Clive (the best cat ever), great friends, a great rack, and no O.
Adding insult to O-less, since her move, she has an oversexed neighbor with the loudest late-night wallbanging she’s ever heard. Each moan, spank, and–was that a meow?–punctuates the fact that not only is she losing sleep, she still has, yep, you guessed it, no O.
Enter Simon Parker. (No, really, Simon, please enter.) When the wallbanging threatens to literally bounce her out of bed, Caroline, clad in sexual frustration and a pink baby-doll nightie, confronts her heard-but-never-seen neighbor. Their late-night hallway encounter has, well, mixed results. Ahem. With walls this thin, the tension’s gonna be thick…
In her third novel, Alice Clayton returns to dish her trademark mix of silly and steamy. Banter, barbs, and strutting pussycats, plus the sexiest apple pie ever made, are dunked in a hot tub and set against the gorgeous San Francisco skyline in this hot and hilarious tale of exasperation at first sight.



Hiya!!! I just finished this AWESOME book by Alyce Clayton called Wallbanger. It was read by Heather Smith, who did a good, though sometimes over dramatic, job! This book was freaking great!!! I completely LOVED it! It was sooo funny and super clever. There were parts that irked me, like her referring to her orgasm as if it where a physical person... aptly named 'O'. The visual there was just corny and got kinda old, kinda fast, but I was able to easily look past it because of the super duper fun going on in this book! It makes me want to be single and on the prowl, hahah! (not really...) It was just really fun to live vicariously through Caroline, and this book was a great, light listen! Nothing heavy and overly dramatic, everything seemed completely possible and this kind of situation and antics probably occurs on a daily basis! LOL! One thing I couldn't quite grasp was Caroline loosing her 'O'... she said she had a really crappy experience with a "machine fucker" (haha! been there, known one of those types!) and after that she lost her 'O'. She claims she couldn't even masturbate... like what huh whaaaa?! I'm mid 30's... been around the proverbial block, but I can guarantee even with creepy craptastic sexual encounters (and boy have I had THOSE), I've never NOT been able to yanno, twiddle the who-ha. IDK, that was kind of goofy, but it was still fun to imagine!

Anyway, this was super fun, funny, light and a great time! I gave it:





Up next... not really sure, might be one of these:


The Vampire King (The Kings, #1)


Tiger Magic (Shifters Unbound, #5)






No comments:

Post a Comment

 

Attn: Blog Reviewers!

Not happy w/ your current blog graphics/layout? Need a fresh start for the new year? Need somewhere that is totally "YOU"? Don't settle for sub-par blog designs! I'd love to makeover your book review blog! Check out my services:

Designs by Sarah Custom Services

Subscribe